neděle 19. března 2017

e.l.f. studio konturovací paletka


Ahoj všem! V minulém článku jsme si ukázali co spíše barevně ne (klik), a dneska mrkneme na něco co rozhodně jo! Na eshopu elfkosmetika.cz jsem si za 229 Kč pořídila tuhle hezkou kompaktní paletku, a okamžitě si ji zamilovala. Nabízí i paletku bronzerů, či tvářenek, v tekuté i pudrové formě, a co je super, tyhle paletky se dají navzájem kombinovat, takže já si určitě plánuju pořídit další a vytvořit si svoji ideální paletku na cesty (i když takhle by to bezpochyby mohla být taky). Zatím jsem sice ještě nezjistila, jak se ty čtverečky vycvakávají, ale však já na to přijdu :D

Výsledek obrázku pro elf contour palette

(obrázek vypůjčen, zdroj zde)
Obal
Paletka je celkem malá, cca 9x9 cm. (zvenku jsem vám ji zapomněla vyfotit, jsem hlava děravá, snad mi to prominete). Obal je krásný, jednoduchý, černý s bílým nápisem e.l.f., hezky se zacvakává, prostě všechno na jedničku. Jediný co by mohlo hnidopichům jako já vadit je to, že paletka se lehce opatlá, ale holt pak budete sedět a leštit ji, jako já (občas pochybuju o svém mentálním zdraví :D)
Obsah
Jak jste si určitě všimli (nebojte, nepodceňuju vás), tak paletka obsahuje 4 odstíny. Čtverečky jsou hezky velké, dá se s nimi pracovat i s velkými štětci. Paletka lehce práší, ale není to nic na obtíž. Ale je prostě boží! Konečně jsem našla skvělý konturovací pudr se studeným podtónem, ale zároveň celkem světlý, protože vypadám jak z porcelánky. Kvůli němu jsem si taky hlavně paletku pořídila, a rozhodně mě nezklamal. Dále zde najdeme typický bronzer, kupodivu na tváři není tak oranžový, a vypadá taky moc fajn. "Banánový pudr" můžete využít klasický na celou tvář, či fixaci očního okolí, rozhodně vás nezklame. Bílý pudr má lehoulinký shimmer, ale jen takový, že ho lze využít jako highlighter, ale zároveň bych se nebála zkusit ho používat i jako transparentní pudr.Výdrž je více než obstojná, konturovací pudr vydrží na tváři až do večera, jen bílý pudr využitý jako highlighter je potřeba odpoledne doupravit.

Sečteno a podtrženo, jděte do ní! Já se nemůžu dočkat až si koupím ještě nějakou tuhle paletku, a hezky si je zkombinuju. Za ty peníze je to podle mě must have, a vítěz kategorie cena/výkon.

 Tady vypadá bronzer naprosto nepoužitelně, ale tomu nevěřte, není to moc optimální :D Na rozdíl od konturovacího pudru, ten je celkem reálně zachycen :)

26 komentářů:

  1. Mám jí doma a je super :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Paletka vyzerá dobre, a aj obal sa mi páči. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ta vypadá skvěle. :) Musím na tu e.l.f kosmetiku mrknout blíž. Furt mi o tom básní kamarádka, tak bych měla už konečně něco vyzkoušet. :)

    blog Days of Daysy
    Agregátor blogů - zviditelni svůj blog

    OdpovědětVymazat
  4. pekná a jednoduchá paletka, škoda len, že ja kontúrovať neviem :D

    OdpovědětVymazat
  5. Elf kozmetiku mám veľmi rada, keďže kontúrovať neviem tak by mi táto paletka bola zbytočná. Ktovie možno sa to raz naučim :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tiene vyzerajú veľmi dobre, len ten tretí je príliš nejaký oranžový 😄 Avšak ak hovoríš, že fotka trochu skresľuje, tak verím že ja ten odtieň môže byt dobrý 😊

    OdpovědětVymazat
  7. Já si moc obličej nekonturuji, většinou sáhnu jen po tvářence a občas zvýrazním i lícní kosti, ale spíše jen na nějaké lepší příležitosti, běžně do práce se s tím ani nezabývám :-) a taky by to tam asi nikdo ani neocenil :-D
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná paletka! :) Já je sice vůbec nepoužívám, ale kdybych měla tuhle, asi bych se to i naučila! :D
    A jaké čaje piješ? :) Co třeba zkusit nějaký jiný, který ti opravdu tak zachutná, že nebudeš chtít pít už nic jiného? :)

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ještě jsem na žádný takový právě nenarazila :/

      Vymazat
  9. Líbí se mi paletka a pěkný konturovací pudr bych si ráda pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  10. Paletka vypadá moc hezky. Od Elf ještě nic nemám, měla bych to napravit. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to vypadá suprově a za tu cenu! Moc se mi líbí paletky, ale jelikož moc nepoužívám stíny, tak si jí aspoň pořídím s pudrem. I obal vypadá opravdu pěkně. Pěkná recenze, hezky napsaná :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  12. Paletka vyzerá velmi sympaticky. Páči sa mi, že je taká kompaktná, menšia, lebo ja jednu, čo mám, tak tá je dost velká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, myslím, že bude i super na cestování :)

      Vymazat
  13. Mně se také paletka i obal líbí,má i super pigmentaci.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  14. Znacku neznam ale nevypada to vubec spatne ! :)

    OdpovědětVymazat
  15. nedávno som premýšľala, či táto značka ešte vôbec funguje. kupovala som si od nich svoju prvú kozmetiku, keďže bola z tých lacnejších :) a táto paletka vyzerá teda super :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fungují, a mají spoustu nových věcí, myslím, že je dost vidět pokrok :)

      Vymazat
  16. Kosmetika Elf je slušná. :) Koukám pro bronzeru od Benefitu, protože ten je na ně jednička! ♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Vždy ma fascinovali rôzne paletky tieňov. Len škoda, že ich nevyužívam prí líčení :D
    http://thenoela.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu blogu a případné komentáře! :)