sobota 18. února 2017

Začátek

Krásný 18. únor všem!

Den ničím nevýjimečný, jen já se tu pokouším něco vytvořit, povede se mi to? 

  Nejprve bych se vám asi měla představit. Jmenuju se Anna, a jsem 18letá studentka, která má před sebou maturitu a přijímačky na vysokou školu. Od všech starostí se snažím utíkat k nákupům a objevování světa make-upu, který mě neskutečně baví. Už dlouhé roky pročítám všelijaké blogy, a sleduju české i zahraniční youtubery. Proto jsem si řekla, proč si nezaložit blog, a nezkusit si to taky? Proč si nezkusit psát recenze, kterýma jsem sama tak posedlá, že před každým nákupem musím pročíst alespoň dvě, abych se ujistila, jestli produkt pořídit?
 V názvu jsem navíc spojila dvě svoje oblíbené věci, make-up a kočky. Kombinace je to fakt zvláštní, ale co jiného by mě mělo vystihnout?
 Nemůžu nikomu slíbit, že budu něčím jedinečná a jiná, na to jsem člověk s moc malou představivostí. Taky nejsem žádný profi fotograf, a spisovatel už vůbec ne. Můžu vám jenom slíbit, že se pokusím všechno udělat tak jak nejlíp budu umět, a uvidíme jak mi to půjde. Doufám, že tu se mnou někdo budete, abychom to spolu zjistili :)

P.S.: Pro ty co jsem šli kvůli tomu cosmu nebo kočkám, bohužel se zatím jedná jenom o kosmetiku a další moje oblíbenosti. Ale nikdy neříkej nikdy, žejo!



1 komentář:

Děkuji za návštěvu blogu a případné komentáře! :)