sobota 18. února 2017

Jordana Modern Matte rtěnky

review recenze jordana

Ahoj! Dneska se mrkneme na rtěnky Jordana Modern Matte, které již většina z vás asi zná. Již teď vám můžu prozradit, že recenze bude stoprocentně pozitivní. 

Oficiální informace
Něco o značce: Značka kosmetiky Jordana vznikla v Los Angeles v Kalifornii. Její produkty jsou proto hravé a krásně barevné. Jordana je kosmetika, která se proslavila zejména kvalitními laky na nehty různých barev. Žádné řady produktů Jordana, vyráběné podle nejvyšších standardů, nejsou testované na zvířatech..
Popis rtěnky: Nové matné rtěnky mají vysokou pigmentaci a obsahují speciální ingredience, díky kterým vydrží na rtech opravdu dlouho a zajistí příjemné nošení. Všechny odstíny mají 24 hodinovou výdrž a nevysušují rty. Bez mastku a parabenů. Vyrobeno v USA.

A co si o tom myslím já? 
Obecně
Tyhle rtěnky jsem si zamilovala. O tom může svědčit asi i to, že mám doma již 5 odstínů, a pravděpodobně to není konec. Pokud značku Jordana neznáte, určitě vám doporučuju ji omrknout, protože nejen tyhle rtěnky, ale i jejich tekuté Sweet cream matte stojí za to. O těch ale třeba zase někdy příště :-) Rtěnka mi hodně připomíná Catrice Ultimate stay, nicméně Jordana by v tomhle souboji dle mého zvítězila. Nenechte se také zmást ještě druhou matnou rtěnkou od Jordany, o 30 Kč levnější, není vůbec zlá, ale cenový rozdíl je poznat :-) 

Obal
Na obalu je samozřejmě poznat, že se nejedná o žádnou drahou kosmetiku. Nicméně obal je pěkný a barva odpovídá obsahu. Jediný problém mám s aplikátorem, protože přecijen rtěnky s tvarem do špičky vykreslí tvar rtů líp. Stačí ale troška praxe, a myslím, že ani tenhle tvar pro vás nebude problémem. Myslím, že se ale najdou jedinci, kterým tvar bude sedět. Každá rtěnka má na boku velkým písmem napsaný svůj odstín, za což mají velké plus!


Obsah
Rtěnka je při nanášení krémová, a po delším nošení malinko zmatní. Nicméně celkový finish není 100% matný a vysušující, a není téměř cítit, že rtěnku máte na rtech. Odstíny se nanáší krásně, jediný problém mám s 09, protože mi přijde, že trochu flekatí. Parfemace rtěnky je celkem výrazná a je taky celkem dlouho cítit, ale mně strašně voní, takže pro mě tohle není problém. S výdrží 24 hodin bych nesouhlasila ani náhodou, to píšou firmy až na výjimečné případy spíš jako vtip.. :D Rtěnka s vámi dá zhruba tak dopoledne, a po několikátém napití a složitějším jídle je nutno přemalovat. Jak by vydržela jen sama o sobě bez pití jsem bohužel netestovala. 
Dostupnost
Značka Jordana se v našich drogeriích bohužel objednat nedá, ale je skvěle dostupná na spoustě internetových obchodů v cenovém rozmezí 79-89 Kč. Já objednávala například z cosmeticos.cz, ale je sehnatelná téměř na všech známých e-shopech. Pokud správně počítám, tak je nyní k dostání 24 odstínů, což je slušný výběr!
Moje odstíny
Jak už jsem zmínila, já mám doma 5 odstínů. Vše jsem se vám pokusila přiblížit na fotkách, ale upozorňuji, že rtěnky mi přijdou v reále výraznější než na swatchích. Vyfotit správně rtěnku je pro mě ještě trochu boj. Mým absolutním oblíbencem je 05 Classy, která bude slušet podle mě každému.


Tady ještě swatche na ruce 


Celkové hodnocení

+ konzistence a celkový obsah rtěnky
+ cena
+ krásný finish
+ velký výběr barev

- výdrž není taková jak slibují, ale kdyby to tam nepsali, tak to pro mě minus není...
- tmavší odstín flekatí
- pro někoho špatná dostupnost s možností objednávky pouze na internetu
- tvar 

Pokud nad koupí rtěnek přemýšlíte, rozhodně jděte do toho. Jsou to jedny z mých nejmilejších rtěnek, krásně se nosí a výdrž vůbec není špatná. Bohužel tím, že firmy úplně zbytečně propagují šíleně dlouhé výdrže, jsem musela výdrž téhle rtěnky zvolit jako minus, protože nesplňuje co slibuje. Pro mě je výdrž ale úplně akorát a jsem s ní spokojená. 

S klidným srdcem můžu dát rtěnkám 4 body z 5, a vy jděte taky objednávat!


A co vy, znáte a používáte produkty od Jordany? 


5 komentářů:

  1. Ja mám doma 10 Matte Pretty a je to veľmi pekný, taký každodenný odtieň. Sprvu som bola sklamaná, že nie je 100% matný ale nakoniec mi to až tak nevadí a používam ho celkom rada. Mrzí ma akurát tá výdrž no :/ teraz som si ale skúsila objednať od Jordana tiež matný rúž ale z inej línie, tak som zvedavá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Barvičky vypadají moc pěkně, ale já mám raději třpytivé varianty než ty matné :-) a spíše si vybírám světlejší odstíny, takže já bych volila první tři.
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. Pamatuju si na lak Jordana, který jsem našla v Ladyboxu, když ten ještě frčel :D a ten byl takový zvláštní, pískový, hrozně hrudkovatěl. Ale už jsem četla pár pozitivních recenzí na rtěnky i tyhle se mi moc líbí, moje oblíbené odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkná recenze! :) Na matné rtěnky od Jordany se chystám docela dlouho :) Ale furt jsem se k tomu ještě nedokopala :D Děkuji za návštěvu, komentář a sledování na mém blogu :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  5. Obal se mi teda vůbec nelíbí,ale ty odstíny♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu blogu a případné komentáře! :)